Реклама

05.05.09

Веселий та готичний «Київ після опівночі»

2 травня в київському клуб «Бінго» відбувся фестиваль «Kiev after midnight». Захід зібрав багато талановитих українських груп, що вже встигли засвітитися в «андерграундних» клубах. Хедлайнерами стали росіяни «Deform» із презентацією нового альбому «Діти телевізора».


DEFORM

Концерт розпочався більш ніж на годину пізніше запланованого часу – після 18:00. Першим виступив дніпропетровський гурт [DOC.TOD] (що розшифровується як «Destruction Of Created.Transformation Of Destructed»). Грають хлопець та дві дівчини електронну музику у стилі industrial та experimental darkwave, яку доповнюють добре поставлені голоси вокалістки та гітариста. Гурту довелося поєднати саундчек із власне виступом, що аж ніяк не зіпсувало загального, дуже позитивного враження.

[doc.tod]

Наступними виступили «PRIZON OZ» (Одеса), що складаються з клавішника та вокалісти та грають підривні танцювальні ритми. Вокалістка виступала у колоритному антуражі із переважанням зеленого (волосся та лінія довкола очей) та сірого (плаття) кольорів, весело спілкувалася з публікою та наспівувала пропущеним через ділей голосом. Деякі треки нагадали хеппі-хардкор, під кінець виступу група заграла мінорніші мелодії.
Потім настав час неординарної ситуації. Хтось повідомив міліцію, що в «Бінго» закладено бомбу. Приїхало п’ять машин з охоронцями порядку, присутніх попросили тимчасово вийти з приміщення, і пошуки бомби розтягнулися більш ніж на годину. Позитив у очікування вніс волинщик гурту «FRAM», котрий дивним чином опинився поруч. Музикант, хоч і не виступав на фестивалі, але з улюбленим інструментом не розставався.

PRIZON OZ

Врешті-решт бомбу так і не знайшли і оголосили про продовження концерту. Під звуки волинки усі повернулися до зали. Наслідками надзвичайної події стала скасування конкурсів готичного та кібер-готичного костюмів та значна скутість подальших виступів у часі. «Deform», наприклад, замість очікуваних двох годин відіграли близько години, діджеям довелося поступитися «живим» групам.

FRAM

Третіми виступила одеська група «MIND:|:SHREDDER», що поєднує електронне аранжування та мінорні мелодії, властиві dark electro, із жорсткими металічними рифами. Щоб відчути, що робить із публікою дві гітари з овердрайвом та підривні танцювальні біти, треба почути талановитих одеситів «вживу».

MIND:|:SHREDDER

Після вкрадливих слів ведучого «Пізнайте красу та романтику «темної» сторони життя…» виступили кияни «Grimfaith» – gothic-doom metal команда із потужним вокалом та піснями, виконаними в кращих традиціях згаданих жанрів. Після електронного бомбардування з боку «MIND:|:SHREDDER» жива ударка звучала дещо повільніше, але публіка танцювала від того не менше. Окрім того, після випуску двох альбомів та кліпу на пісню «Guttiere (Secrets of the sea)» гурт вже має своїх поціновувачів, які підспівували кожній пісні. Щоправда, з огляду на дефіцит часу якраз «Guttiere» й не прозвучала.

Grimfaith

Далі відбулося вручення призів трьом глядачам, котрі замовляли квитки через Інтернет. Організатор дійства – Анастасія Angry Spirit – та ведучий вручили двом дівчатам та хлопцю диски «Deform».

Після розігріву, під час якого DJ Ева ставила навіть напівзабутий хіт 90-х «Smack my bitch up» гурту «Prodigy», нарешті настав час виступу хедлайнерів – гурту «Deform». Виступ можна, на суб’єктивну думку автора, охарактеризувати як типовий зразок жанру «глем-рок»: не суть важливо, чи метал звучить зі сцени, чи легші жанри, головне – зовнішній антураж виступу. Вокаліст із зловісно підмальованими чорним губами три рази переодягався у різноманітні «шокуючі» костюми: від жіночого плаття до дивної суміші американських символів. Побачивши плаття, хтось крикнув вокалістові: «Вєрка Сердючка!» І справді, гіпертрофовані «форми» вокаліста викликали саме таку асоціацію.


Deform

Музику свою російські хедлайнери характеризують як «концептуальний готик-індастріал рок з елементами різноманітних музичних течій двох останніх десятиліть». Домінантою групи є її ідеологічна та концептуальна складова – стиль «Мертва романтика». «Вживу» так складно описана «романтика» звучала як суцільне гітарне ревіння та чистий, без примочок вокал. Обіцяного «глибокого філософського сенсу» пісень «Deform» не можна було сприйняти через неможливість розчути слова у шумі гітарного дисторшна. Однак варто віддати належне: гурт відіграв свій виступ професійно.

Надалі, з огляду на відсутність автора на місці події після виступу хедлайнерів, дам стислий опис. Після «Deform» грали гурти «ANGEL:CRY» (Київ), що називають свій жанр «агресивною поп-музикою», чернігівці «The Legacy» (характеризують своє творчість як «класичні та готичні мелодії, поєднані з power metal»), «Till it bleeds» (Мінськ, Білорусь), що називають свою стилістику ««World of Darkness» sound / sombre electronic / sympho act» (особливо колоритно виглядав учасник групи з нагрудним еквалайзером) та кияни «Taciturnum» (gothic, darkwave). Вкотре не змогли дати свій прощальний виступ з огляду на особисті причини gothic-industrial/dark-wave гурт «Audi Sile».


ANGEL:CRY

Загалом фестиваль «Kiev after midnight» видався потужним та різноманітним, попри затримки із часом та анонімних «мінерів»-хуліганів. Варто казати про те, що музика, об’єднана під загальними назвами «готика» та «індастріал», виходить принаймні у Києві на рівень видовищних масових заходів.

Фото:
Фото "Сумно?"

Фото від журналу "Сакратум"

Фото від Владлена Цепеша

Текст: Олег Андрос

1 коментар:

ANGEL:CRY сказав...

Олег... Печально, но факт: нагрудный спектроанализатор (который назвать эквалайзером может только неандерталец) был на майке у гитариста ANGEL:CRY, а не у Till It Bleeds. А перепутать эти коллективы может только питекантроп: ANGEL:CRY - на сцене пятеро психов плюс ещё одна в клетке, TiB - на сцене всего два вампира...