Реклама

13.11.07

ASSEMBLAGE 23: перетворюю негативні сторони життя на позитивні за допомогою музики

Assemblage 23 іще одне помітне ім’я на індустріальній сцені, яка останнім часом перевантажена однотипними проектами, створених аби заробити грошей поки цей тип музики користується популярністю. Звичайно, дуже довго це не може продовжуватись, і рано чи пізно (скоріше рано) подібні „виконавці” стануть перед вибором: або завершити кар’єру, або вести жалюгідне існування, задовольняючись минулою славою. Але Assemblage 23 серед них не буде – талант лідера і єдиного члена проекту, без всякого сумніву, дозволить гурту триматись на плаву ще довгі роки!!! І ось ексклюзивне інтерв’ю з харизматичним лідером Assemblage 23 Томом Шером.

ТЕКСТ: Роман RAVEN
ДЖЕРЕЛО: SACRATUM #2, 2006-06-11

Assemblage 23 досить популярні серед прихильників електронної музики, але інформації про вас не дуже багато. Розкажи нам побільше як усе почалось.
Я завжди цікавився музикою, із ранніх років. Я втягнувся в електронну музику в молодості, коли я почув таких виконавців, як The Cars і Гарі Нумена. Я відкладав гроші, а коли назбирав потрібну суму, то купив перший синтезатор Korg Poly 800. Тоді все і почалося. Навчаючись у старших класах, пішов на концерт Depeche Mode. Вони грали industrial через підсилювач, поки люди заходили. Мені дуже сподобалось. Саме в цьому руслі я і хотів просуватися.

Assemblage 23 – проект однієї людини. Чи немає в тебе наміру поповнити ряди свого проекту?

Ні, я не хочу ні з ким працювати. Я такий скрупульозний, коли йдеться про звук, а з командою все б закінчилось сварками. Я краще буду працювати сам, аніж із кимсь сперечатися.

Які треки з останнього альбому “Storm” вам найбільше подобаються?
Я задоволений всіма, але, мабуть, найбільше пишаюсь“30 k Ft”. Вийшло так, як і задумувалось. Я дійсно думаю, що цей трек вплинув на багатьох людей.

Який твій улюблений гурт на цей момент і взагалі?
Чесно кажучи, я вже менше слухаю електронну музику. Я проводжу так багато часу в студії, що, коли закінчую, хочеться послухати таку музику, яка б кардинально відрізнялась від того, що я роблю. Однак, мені завжди подобались “Haujobb” за їх уяву й новаторство та “Mesh” за прекрасні пісні.

В чому черпаєш натхнення для свого творчого самовираження?

В більшості випадків – із повсякденних вражень. Це мій спосіб перетворювати негативні сторони життя на позитивні за допомогою музики, так що мені не доводиться тримати негатив у собі.

Життєве правило, якого ти намагаєшся дотримуватися?
Я хочу записувати альбоми, які б сам захотів купити. І ніяких заповнень дірок. Я підходжу до кожного треку, ніби вони окремі сингли.

Хто, на твою думку, зробив найвдаліший ремікс на Assemblage 23?
Мій улюблений ремікс “Red Sparrow”, зроблений King of Insects. Думаю, це блискуча робота.

Як ти вважаєш, чи є майбутнє в електронної сцени? Якщо так, то яким ти його бачиш?
Думаю, так. Але люди повинні підтримати своїх улюблених виконавців. Піратські MP3, CD завдають серйозної шкоди нашій сцені. Мало хто з електронників продає багато альбомів, тому, коли хтось незаконно копіює музику, це дуже суттєво, особливо порівняно з розкрученими гуртами.

Чи є в тебе інші проекти окрім Assemblage 23?
Так, в мене є Nerve Filter, який нещодавно випустив альбом в США. В інших країнах він з’явиться після 20 квітня. Це більш екстремальний та інструментальний проект, який багатьох здивує.

Звідки енергія Assemblage 23? Ти спокійна людина в повсякденному житті?
Так, я дуже спокійна та щаслива людина. Причина цього полягає в тому, що я придушую своїх внутрішніх демонів у процесі записування музики.

Які в тебе плани на 2006 рік? Коли вийде новий альбом? І що нового можна буде на ньому почути?

Дочекайтесь, і самі про все дізнаєтесь! Я ніколи не знаю, скільки мені треба часу для запису альбому. В будь-якому випадку, я вже працюю над новим матеріалом. Уявлення не маю, коли він буде готовий до випуску, можливо наступного року. Також через декілька місяців вийде збірка, де буде представлена пісня “Decades”, яка раніше ніде не випускалась.

Що у вашому розумінні означає ґотика?
Ви звернулись не до тієї людини з цим запитанням. Я ніколи не захоплювався ґотикою.

Чув коли-небудь українські гурти?
Я переписувався з деякими музикантами, але поки що не довелось послухати їхню музику.

І, на завершення, декілька слів своїм українським фанам...
Привіт усім нашим фанам з України! Ваша підтримка важить для мене набагато більше, ніж ви собі можете уявити!

INFO
ASSEMBLAGE 23
Країна: США Стиль: EBM
Склад: Tom Shear – всі інструменти
Web: www.assemblage23.com

Немає коментарів: