Реклама

15.11.07

GIRLS UNDER GLASS: 99% усіх гуртів тільки повторюють те, що було придумано до них

Girls Under Glass – беззаперечна легенда Німецької андерграундної сцени! Отже згадаємо трошки історію гурту, а також розпитаємо про сьогодення у лідера колективу – Zaphor aka Volker Zacharias

ТЕКСТ: Роман RAVEN
ДЖЕРЕЛО: SACRATUM #2, 2006-06-11

Як довго існує проект і яка історія його створення?
Girls Under glass виповнюється у 2006-му двадцять років. Спочатку він створювався як супроводжуючий гурт такого культового колективу, як “Calling Dead Red Roses”.

Що вам найбільше запам’яталось з вашої музичної кар'єри?
Я завжди пам’ятатиму всі чудові зустрічі з людьми, музикантами, фанами по всьому світові – як ми проводили час разом, ставали друзями. Музика об'єднує!

Кому прийшла в голову така назва гурту? І чому саме “Girls under Glass”?
Після розриву з Calling Dead Red Roses ми вирішили зробити щось незвичне, що б зацікавило людей. Такі назви, як “Dawn Of The Dead”, “Black Music Church” тощо, безпосередньо вказують на стиль музики, а нам хотілось чогось незвичного, дивного, інтригуючого. “Girls Under Glass” була одна з наших ідей.

Як змінились ваші музичні смаки за останні 10 років?
Вони змінились так, як усе змінюється. Життя саме по собі – постійний процес змін. Ми починали як справжній goth-electro проект, пізніше на нас вплинув рок і метал. В кінці 90-х помітний вплив industrial electro, ну а зараз ми повертаємось до нашого коріння. Але наша версія goth-Wave – сучасна, нею також зацікавляться шанувальники поп- та рок-музики. Навіть зараз я слухаю найрізноманітніші стилі музики і не знаю, чи мають вони вплив на “Girls Under Glass”.

Що ви думаєте про сучасну electronic-industrial сцену?
Що ви маєте на увазі під словом сучасна? Я особливо не помічаю сьогоднішньої електронної сцени. DAF та Kraftwerk починали в 70-х. Наступне покоління гуртів: Front 242 та Nitzer Ebb. В 80-х домінував індастріал. Ну а зараз панує суміш і того, і іншого. Звучання жорсткіше і тяжкіше, можливо це вплив техно, але все також з 90-х. Отже, якщо брати такі гурти, як VNV Nation та Covenant і називати їх сучасною електронною сценою, то я відповім, що слухаю їх вже років 20!
Час від часу з’являються гурти, які можна назвати унікальними, поки не з'являються інші, що копіюють їх (наприклад, Wumpscut, які зробили революцію в electro industrial, чи “Das Ich” , основоположники театралізованого звуку та розумної німецької лірики, чи “Deine Lakaien”, які змікшували класику з електронною музикою). 99% усіх гуртів тільки повторюють те, що було придумано до них.

Які сильні та слабкі сторони електронної музики?
По перше, ви можете під нею танцювати, і майже всі дівчата на танцполі гарно вдягнуті. Принаймні, у Німеччині вони вдягають шкуру, ластик, святковий одяг. Слабка сторона в тому, що це старомодно і не видовищно. Більшість людей навіть не знає, під що вони танцюють. Існують клубні хіти, але назви гуртів ніхто не знає. Часто бувають такі випадки, коли 500 людей танцюють під конкретний трек, а поверхом нижче той самий гурт грає наживо для 30. На жаль, це не жарт. Цей приклад показує, наскільки серйозно люди ставляться до музики. Дуже сумна еволюція!

Як ви думаєте, що пов’язує музику “Girls Under Glass” із новим століттям, з новим поколінням людей? Ви намагаєтесь слідкувати за новими стилістичними напрямками?
Хм… важко сказати. Я думаю, вплив нашої музики не дуже суттєвий. Ми ніколи не підстроювали наш стиль до моди. Візьміть за приклад “Equilibrium”. На ньому жодного танцювального треку, але він мав успіх. “Zyklus” – найроковіший наш альбом, мало хто з німецьких ді-джеїв за таке візьметься. Та нам на це начхати. Ми займаємось свою справою і не звертаємо увагу на стилістичні тенденції взагалі. Я цікавлюсь танцювальною музикою, але можу також ігнорувати її. На мене особливо нічого не впливає. Мені подобаються Coldplay, Interpol, Editors, Placebo і в цьому роді.

Вам подобається виступати? Як виглядають ваші шоу? Які концерти найбільше запам’ятались? Чому?
Іноді нам подобається виступати, але це дуже складна фінансова справа. Те, як ми себе хочемо донести до аудиторії, коштує дорого. У минулому ми багато витратили, коли планували шоу. Інший спосіб – виступати з мінімумом апаратури та світлом, яке лише б’є в очі. Так ми можемо заробити грошей, але навряд чи ми та наші фани отримаємо задоволення. Як результат, ми надаємо перевагу виступам на великих фестивалях, де є можливість викластись на сто відсотків. Крім фестів є ще й довготривалі турне. Не знаю, чи будуть вони колись ще в нас.

Які плани на 2006 рік? Коли вийде новий альбом?
Восени ми випускаємо DVD (записане десятьма камерами під час Wave Gotik Treffen у Лейпцигу минулого року) та Exitus-2 – з особливими версіями треків, деякими новими піснями та рідкісним матеріалом. Так що до кінця року за новий альбом не будемо братися. Головні плани такі: спочатку випускаємо DVD, потім готуємось до фестивалю Mera Luna та концерту, присвяченому 20-річчю гурту.

На які групи плануєте робити ремікси?
Ні на які.

Коли-небудь чули українські гурти?
Не думаю. Скоріш за все я чув російські, не впевнений щодо українських.

Хотіли б виступити В Україні?
Звичайно! Завжди здорово зустріти нових людей. Було б просто фантастично виступити чи взяти участь у фестивалі.

Що таке ґотика?
Залежить від людей, які вживаюсь це слово. Деякі називають ґотику музичним стилем, інші – стилем життя. Особисто я не даю визначень, тому що я не частина цієї сцени і я не ґот. Тому немає сенсу про це говорити.

Насамкінець декілька слів українським фанам…
Сподіваюсь, що колись зустрінемось. Бережіть себе і не забувайте слухати хорошу музику. Життя надто коротке, щоб щось пропустити.

ІНФО
Країна - Німеччина
Стиль - ґотика / дарквейв

Склад
Hauke Harms electronics & keyboards)
Zaphor aka Volker Zacharias guitars, vocals)
Axel Ermes (bass guitar)

Немає коментарів: