Реклама

11.11.07

Український андеграундний журнал SACRATUM відкриває свій блог!

Відтепер за посиланням /sacratum.blogspot.com/ ви можете знайти для себе інформацію щодо подій та особистостей світу готики, індустріалу, металу, електроніки, року, фолку, панку. Також ми пишемо про літературу, подорожі, архітектуру, фестивалі, вірування, стиль та інші неформатні речі.
Ми обрали мінімалістичний дизайн задля швидшого завантаження сторінки.
Безумовно, ви можете залишити свій оригінальний коментар до кожного допису. Окрім того, ми запрошуємо вас доповнювати цей блог своїми статтями, рецензіями, звітами і анонсами. Для цього достатньо відправити матеріали на поштову скриньку sacratum@gmail.com, зазначивши у темі "Для блогу".

1 коментар:

Unknown сказав...

Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.